Geweldig!
Onze dochter van 9 vierde laatst haar partijtje. Astrid kwam bij ons thuis, en verzorgde de volledige workshop. Hoe fijn is dit! Onze dochter en haar vriendinnetjes vonden het geweldig, kregen leuke tips en genoten zichtbaar! Na het make-uppen werden er nog super leuke foto's gemaakt met allemaal boa's en hoedjes! Meiden vonden de fotoshoot ontzettend leuk en daarmee sloten ze de workshop af. avonds hadden we de foto's al in onze mailbox staan hoe leuk!
Dankjewel Astrid!
Het was geweldig!!!!
Het is super leuk je kan je fantasie gebruiken om strategieën te bedenken.
Door: AlainGeslaagd kinderfeestje!
Voor het kinderfeestje van mijn dochter hebben we met een groep kinderen de workshop Breien zonder naalden gevolgd. Het was een ontzettend gezellige middag! De kinderen hebben veel plezier gehad en vonden het erg leuk om op deze creatieve manier kennis te maken met breien.
Wat heeft ze een leuke en inspirerende atelierruimte. Ze begeleidde de kinderen enthousiast en met veel geduld, waardoor iedereen enthousiast aan de slag kon.
Dank je wel, voor de gezelligheid, de leuke workshop en de warme ontvangst. We kijken terug op een geslaagd kinderfeestje en kunnen deze workshop zeker aanbevelen!
Zeer geslaagde workshop!
Het is een heel leuk programma, duidelijke video's afgewisseld met leuke spellen tussendoor. Onze meiden waren 11 jaar. Voor 9 of 10 jaar ook geschikt. Alles was zeer zorgvuldig verstuurd. Voor ieder meisje een eigen spiegeltje en kwastjes, wat een feest. We hadden er zelf nog haarband en make up doekje bij gedaan. Leuk als onderdeel van een slaapfeestje, die wij afsloten met silentdisco.
Door: TinekeHele geslaagde en gezellige meidenmiddag!
Als je op zoek bent naar een make up feestje waarbij alles tot in de puntjes verzorgd is moet je hier zijn. Professioneel opgezet, goede uitleg en ruimte voor gezelligheid aan tafel. We hadden zes meiden van 11-12 die allemaal genoten hebben.
Door: MyrteSuper leuk feestje
Mijn dochter van 9 vond haar feestje geweldig. Ze hebben heerlijk lopen tutten. Contact liep soepel en duidelijk. Alles was netjes verzorgd. De fotos achteraf waren de kers op de taart
Door: KarinGeweldig leuk!
Dit was een super gaaf feestje, alle kinderen waren heel enthousiast. Marjon begeleidt het op een ongedwongen en leuke manier. Elk kind krijgt een camera te leen en met speelse opdrachten gaan ze aan de slag. Omdat het buiten is kunnen ze ook lekker hun energie kwijt. Zelfs wat regen en een hagelbui stoorden totaal niet. Na afloop een lekkere traktatie. De tijd vloog voorbij. Echt een aanrader!
Door: AstridZorgeloos en geslaagd feestje
Een fantastisch kinderfeestje voor onze dochter die 7 werd. Wij hebben genoten van de mooie studio en van haar instructie en de leuke, creatieve klus. De meisjes waren allemaal zo trots op wat zij konden maken en wij kijken nu terug op een zorgeloos en geslaagd feestje!
Door: JoannaIdeaal bij ons thuis!
We wilden een creatief kinderfeestje. Ons dochter had lang gezocht en we kwamen hier terecht. Ideaal dat het bij ons thuis gehouden kon worden. Super leuk gedaan en de meiden hebben een gave creatie aan overgehouden. Leuk en lief voor de meiden. Thanks en groeten van alle meiden.
Door: KimIdeaal bij ons thuis!
We wilden een creatief kinderfeestje. Onze dochter had lang gezocht en we kwamen hier terecht. Ideaal dat het bij ons thuis gehouden kon worden. Super leuk gedaan en de meiden hebben een gave creatie aan overgehouden. Leuk en lief voor de meiden. Thanks! Groeten van alle meiden.
Door: Aimelie