Hier krijg je energie van!
Een energieke en verrassend leuke teambuilding voor onze heidag! De Duurzame Energie Challenge was de perfecte onderbreking van het theoretische gedeelte. In twee teams gingen we fanatiek aan de slag. Welk team werkte het beste samen en wekte de meeste energie op met zijn windmolen? Dat zorgde niet alleen voor groene energie, maar ook voor zichtbaar enthousiasme en creativiteit in de groep. De uitleg en begeleiding waren uitstekend, waardoor iedereen meteen mee kon doen. Zeer geslaagd event dat letterlijk én figuurlijk energie gaf!
Door: GideonEen hele dikke aanrader!!!
Wat een fantastische activiteit! De combinatie van de spellen die je speelt en het bouwen van de kart heb je echt een divers programma voor alle leeftijden te pakken! Daar bovenop is de begeleiding van het team geweldig! Wat de activiteit compleet maakt. Plezier, enthousiasme en rivaliteit gegarandeerd!
Door: AutoGeweldig!
Een ontzettend leuke manier om met ons IT team van ongeveer 30 mensen met elkaar een leuk en competetief uitje doen. Marcel en zijn team hebben alles tot in de puntjes verzorgd. Het was een topmiddag waar de collega's nog lang over hebben nagepraat
Door: DanielleLeuk interactief , alleen maar goede feedback gekregen van de mensen die mee deden
Leuke begeleiding, zo ingericht dat iedereen iets kan doen en nuttig is. Erg leuk!
Door: PieterSuperleuke activiteit
Onze afdeling was nogal gegroeid en we waren op zoek naar iets waarbij mensen konden samenwerken om elkaar te leren kennen zonder dat het te teambuilderig voelt. Dit was fantastisch leuk! Collega's speelden spelletjes tegen elkaar voor munten om onderdelen te kunnen kopen voor de zeepkisten en daarna nog een race! heel erg leuk gedaan met fijne begeleiding van Jasmijn en Marcel
Door: NatasjaOntzettend leuk om met je team te doen!
We hebben een hele leuke middag gehad met de Duurzame Energiechallenge. Een combinatie van samenwerken aan de windmolen en kleine 1-op-1 spellen geeft voor ieder wat wils. Marcel en zijn collega geven met passie de uitleg. Een aanrader!
Door: Sophie3 in 1 pakket: teambuilding, strijd en gezelligheid
Dit was inmiddels de 3e keer dat ik hier een activiteit heb gedaan. 2 keer tijdens een vrijgezellenfeest (Aqua Experiment en Zeepkistenrace) en de laatste keer als afdelingsuitje (Race of the Robots). Alle 3 de keren waren een groot succes! De combinatie van verschillende spelelementen zorgt ervoor dat iedereen actief bezig is, wat het geheel gevarieerd en leuk maakt. Daarnaast is de begeleiding altijd professioneel en goed georganiseerd.
Door: TonyHet was een leuke, verrassende, gezellige teamavond met drag queen Miss Fucksia!
Miss Fucksia maakte een feestje van onze teamavond, met haar 40 enveloppen quiz. Het was verrassend, hebben veel gelachen, met leuke opdrachten. We hebben ervan genoten. Miss Fucksia, bedankt voor de verrassende avond!
Door: Fleurleuke spellen, gezellige middag
Ik vond het doen van de spellen super leuk. De laatste opmdracht (waarin iets gemaakt werd) vond ik iets te veel tijd krijgen. We hadden liever langer spellen gespeeld, dit was wat kort. Maar we hebben ons super vermaakt!
Door: maartjeLeuke activiteit goed begeleid en veel interactie tussen de deelnemers
De formule van het Spel Marble Race is lastig te verwoorden maar is zeker sterk aan te raden. Het heeft geleid tot een leuke middag waarin er competitie was tussen de teams en verrassend toch een onderlinge samenwerking tussen de deelnemers in verschillende teams. Daarnaast was ook de catering goed geregeld.
Door: Frank